7 mei 2025

De klantenbegeleiding van Zillelande

U hebt net uw droomappartement aangekocht in Zillelande en u popelt om uw nieuwe woning vorm te geven. Hoe zal ik mijn keuken inrichten, welke tegels kies ik voor de badkamer, waar komen de stopcontacten en lichtpunten?  Met die vragen en nog vele andere gaat de professionele klantenbegeleiding van aannemer Hooyberghs nv aan de slag!

Wat doet de klantenbegeleiding?

Chloë Van Beers is bouwconsulent bij Hooyberghs nv en vertelt u meer over de werking van de klantenbegeleiding en wat u mag verwachten tijdens het bouwproces.

Kijkt u mee?

Deze content is geblokkeerd. Accepteer cookies om deze content te bekijken.

Hoe word ik als koper uitgenodigd door de klantenbegeleiding?

De klantenbegeleiding zal zelf telefonisch contact met u opnemen om een eerste afspraak in te plannen.

Deze content is geblokkeerd. Accepteer cookies om deze content te bekijken.

Hoe verloopt de communicatie met de klantenbegeleiding?

Alle communicatie zal gebeuren via een online klantenportaal, wat u daarin allemaal kan terugvinden, licht Chloë graag toe.

Deze content is geblokkeerd. Accepteer cookies om deze content te bekijken.

3 maanden voor de voorlopige oplevering, kunnen de kopers hun appartement al eens beleven en zien ze al hun afwerkingskeuzes samenkomen.
Chloë Van Beers, bouwconsulent Hooyberghs nv

Wanneer mag ik mijn appartement bezoeken?

Nog voor de voorlopige oplevering zijn er twee rondgangen. Op welke tijdstippen deze bezoeken plaatsvinden, ziet u hier.

Deze content is geblokkeerd. Accepteer cookies om deze content te bekijken.

Meer weten over het aanbod in Zillelande?